onsdag, oktober 12, 2011

Det går bra nu.

20.45

Nya jobbet går riktigt bra. Barnen får mat och det är trots allt det allra viktigaste. Jag börjar hitta på lite egna rutiner och jag hinner med allt jag ska och borde göra. Dagarna är lugna men har saker att göra hela tiden så plötsligt är klockan halv fyra och dags att sticka hem.

Det är otroligt skönt att rå om sig själv lite grann, det har varit lite väl turbulent för min smak ett tag. Saknar någon att prata med ibland och bolla lite tankar med, men inte så mycket som jag trodde ändå.

Spisen har ju lagt av här hemma, till och från och lever lite av ett eget liv. Beställde en ny igår, hoppas den kommer fort. En ny spis, det är inte illa.

I eftermiddags har vi gjort ett ryck och höstrensat lite i trädgården. Fantastiskt väder idag också. Då gillar jag hösten.

Nu är det dags för Greys och sen sängen på det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar