måndag, oktober 24, 2011

En misärmåndag och en strålande söndag.

20.55

Jag har haft en riktig skitmåndag på jobbet. Var och varannan grej har gått tokigt och blivit fel. Efter lunch ordnade det upp sig och blev en aning bättre. Det var dock med en lättnads suck som jag lämnade jobbet halv fyra.

Har fått gjort lite småpyssel sen jag kom hem. Avbokade coren idag, har lite efterhängset halsont. Gick promenad med hunden, tvättat, har packat upp nästan alla påsar från gårdagen och vikt tvätt. Sen var det riktigt skönt att slänga sig i soffan i den nyinköpta "onepiecen".

Jag och syster hade en helt fantastisk bra dag igår. Klev in på gekås vid halv nio snåret utan kö. Var färdigbetalade strax innan ett och det också utan kö. Ett par tusenlappar fattigare, några fynd och alla tråkiga-men-bra-att-ha-grejer rikare. Inte så mycket folk som jag förväntade mig. Vilket var skönt. Stör mig bara på dem som inte kan köra kundvagn ordentligt och inte har någon hyfs.
Vi hade i alla fall en jättebra och kul dag. Tack syster, jag älskar dig!

Börjar närma sig sänggång faktiskt. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar