tisdag, oktober 18, 2011

Tisdag.

21.33

Den nya spisen anlände i eftermiddags, står i köket inkopplad, men den är ungefär 5 millimeter för stor, så den går inte in i det befintliga hålet. Typiskt! Tur jag har en händig sambo, så han kan fixa det imorgon. Det blev pizza till middag därför.

Jobbet går jättebra och jag trivs väldigt bra. det är väldigt skönt när dagarna går utan att jag märker av det särskilt mycket. Jag är inte heller längre ett vrak när jag kommer hem, utan jag orkar faktiskt lite då också.
Har åkt på lite förkylning och ont i halsen, tyvärr. Men det brukar komma som ett brev på posten när en börjar på nåt nytt jobb. Hoppas det är något snabbt övergående, jag vill träna torsdag och fredag. Syrran kommer dessutom på lördag och söndagen bjuder på Ullared som det ser ut nu.

Nu är det dags för sängen. Imorgon ska jag se till att få lite gjort här hemma.

1 kommentar: