fredag, oktober 28, 2011

Fredag!

19.23

Fredag. Helt färdig. Ska inte göra något mer alls idag. Skippade middagen och åt rostmackor också, då är energin låg. Har åkt på en ordentlig förkylning med halsont och lock för öronen. Inget vidare alls. Tragglade mig i alla fall igenom gårdagen och dagen.

Tråkigt att jag inte kan träna. Har inte blivit någon träning på två veckor nu och jag känner hur allt jag äter bara biter sig fast på mig. Det värsta är att det som jag är mest sugen på just nu är just godis och sötsaker.

Lördag imorgon och den ligger som ett tomt blad framför mig. Inte en enda liten sak planerad. Verkligen skönt. Jag ska bara gör det som jag känner för och det som faller mig in. Tänker inte bestämma något alls. På söndag däremot blir det kalas (igen).

Nu blir det Sons of Anarchy och mys i soffan med min man <3. Sen är det nog jag som somnar i i soffan som vanligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar