söndag, oktober 09, 2011

Söndagskvällning.

20.20

Om ett par timmar och en (förhoppningsvis) god natts sömn så börjar jag på mitt nya jobb. Det är inte annat än att jag faktiskt börjar känna mig lite nervös, men det ska nog gå bra.
Det var med väldigt blandade känslor som jag lämnade mitt gamla jobb i fredags. Mest bra känslor trots allt, känns som jag har gjort mitt där på ett sätt.

Helgen har varit bra. Avslutade med lite finmiddag ikväll istället för i fredags. Kycklingfilé, svamprisotto och romanesco. Inte så dumt alls. 

Började helgen med ett hårt bodypump-pass, tog dock inte i lika mycket som förra gången. En pizza på det och sen somnade vi i soffan. 
Tog mig en lång sovmorgon i lördags. Grejade lite och körde iväg återvinning innan jag packade in mig i bilen och åkte till Emils syster, där även Emil var. Barnvaktsdags på kvällen. 

Det är även dags att införskaffa en ny spis till det här huset. Den vi har nu har flippat ur totalt och det går säkringar på löpande band.

Nu ska jag avsluta kvällen med lite glass och mys i soffan med mannen i mitt liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar