tisdag, oktober 04, 2011

Underbara helg och alldeles för tidiga mornar.

21.05

Vilken fantastisk helg jag har haft. Precis en sån helg som en önskar sig emellanåt. Åka hemifrån och bara göra precis det en har lust med. Åkte hem till pappa-hemmet i fredags för att träffa fina familjen och älskade syster. Maten på bordet när jag landade hemma vid halv nio-snåret och sen tidig kväll på det. 
Lördagen spenderades i staden på storshopping med syster. Kom hem med både det ena och andra. Bland annat en vinterjacka och vinterskor (nu är jag redo för vinter!). En ny väska fick också följa med hem. Nöjd med min shopping och skönt att för en gångs skull inte behöva titta på prislappen först.

En otroligt rolig utgång fick avsluta lördagen och starta söndagen. Då vi inte trillade in genom dörren förrän strax innan 6 på morgonen. Den innehöll i alla fall allt och lite till som en bra kväll måste ha. Tack bästa syster för grymmaste sällskapet och kvällen! <3

Söndagen var som sig bör, men bättre än jag förtjänade. Åkte hemåt på kvällen till min älsk som har varit lite saknad. 

Den här veckan har börjat lite si sådär. Bilen inte färdig på verkstaden, vilket betydde att jag har gått upp kvart i 5 två dagar i rad och varit på jobbet tjugo över sex. Jag är inte riktigt så morgonpigg. Nu är bilen frisk och jag slipper åka buss. Det finns med andra ord potential för en lite bättre dag imorgon.

 Börjar närma sig sängen, är trött i fötterna och hela mig efter en hektisk dag med alldeles för mycket spring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar