lördag, maj 19, 2012

Godmorgon lördag!

10.38

Har varit uppe ett tag, duschat och fått i mig frukost.

Det borde vara måndag idag, eftersom jag redan varit ledig två dagar. Det känns som söndag, men så är det bara lördag, det känns fint.

Inga planer för idag, får se vad vi ska hitta på. Blir varken spring eller längre promenad, har fortfarande lite svårt för att ha skor. Jag har lust med Ikea om jag kan få med mannen. Så det kan bli lite ordning.

Igår fick vi i alla fall rensat lite och lagt ut barkmull, så kanske det håller sig ogräsfritt lite längre.

Plockade in lite av mina egna fina rabarber och bakade en paj som vi avnjöt när Emil kom tillbaka från sin fiskerunda.

Passade på att fota lite i trädgården igår kväll också, testade olika inställningar och mitt större objektiv.

Dags att göra sig klar för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar