söndag, maj 13, 2012

Sen lördagskväll.

23.19

Börjar kännas som det är dags för sängen alldeles snart. Idag känns det inte som jag har gjort mycket, men ändå har dagen gått fort. Har i alla fall vikt lite tvätt och plockat ur alla Ullaredspåsar. Joggade ju en runda, fotade lite i trädgården på kvällskvisten och till kvällsmat när Emil ändå inte var hemma bjöd jag mig själv på lite pannkakor, med grädde och sylt. Mums!


Igår efter jobbet, hoppade jag in i bilen och gasade mot Ullared för shopping med mamma. Hade en riktigt trevlig eftermiddag och var inte därifrån förrän stängning. Kom hem med både det ena och andra. Nödvändigheter och tråkiga saker, en uppsättning nya träningskläder, en bikini och fönsterlampor till vardagsrummet bland annat. Ett par tusen fattigare men mycket nöjd.

Landade hemma igen vid nio och stack iväg lite snabbt igen för att hämta hem min nya bebis. Hon har dock inte fått något namn än, jag är inne på Svea eller Hulda, Emil vill något annat, men vet inte vad.


 Den här bilden här nedanför blev jag allra mest nöjd med

Nu är det definitivt sänggång för mig. Har suttit och läst kamera-guider hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar