torsdag, maj 10, 2012

Inget spring.

19.49

Jag hade riktigt bestämt mig för att springa idag efter jobbet, var till och med riktigt sugen på det. 

Några timmar innan det var dags att gå hem så öppnade sig himlen och sedan dess har det mer eller mindre öst ner. Jag vek mig för vädret. Resonerade som så att då kanske jag aldrig har lust att springa igen, om jag tvingar mig ut i ösregn. Kanske dumt, men det känns som ett bra beslut ändå.

Det blev en liten hundpromenad i ösregnet istället.

Hoppas på bättre väder och lust att springa till helgen.

1 kommentar:

  1. Tror det finns såna kameraväskor i till exmpel El-Giganten eller någon annan såkallad ''elapparatsbutiker'' :P Finns även en billig väska vid siba.se nämligen denna; http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=7859896&ref=section

    Kolla in den, borde rymmas en kamera och 1-2 extra objektiv :) KRAM

    SvaraRadera