torsdag, maj 03, 2012

Torsdag.

20.59

Ännu en dag som nästan har nått sitt slut, imorgon är det fredag :)

Jag insåg idag att jag faktiskt gillar torsdagar, det är ofta en bra dag. Alldeles lagom på jobb, liksom lagom av allt. Saken blev ju inte sämre av att det var strålande solsken och över 20 grader och att det vankades lite shopping efter jobbet.
Inhandlade två klänningar bland annat, varav den ena ska jag ha på lördag när det blir 25-årskalas för mig och examens-kalas för syster. Kommer bli fint.

När jag väl kom hem så hade min fina man fixat middag. Matlista för hela veckan kan vara det bästa som hänt i det här huset. Båda vet vad som ska göras.

Annars rullar det på mest som vanligt. Jobba, träna, äta och sova. Tiden går så väldigt fort och det är så lätt att skjuta saker framför sig. I helgen fick vi alla fall kört till tippen och pysslat en del i trädgården, jag satte lite taklökar längs trappan, planterade ett gäng kryddor i en plåtbytta och rensade lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar