söndag, mars 09, 2014

Den där känslan..

Den här helgen har vi mest hållit oss hemma.
Var iväg en sväng till Gislaved, mest för att jag skulle aktivera mitt busskort som jag fått. Men det blev rätt mycket dyrare än så, vart lite smink och ett par nya jeans. Och känslan när jag hade gått ner en storlek på byxor, fantastiskt!
På kvällen vart det bio i Jönköping, den nya 300-filmen. Har bara sett enstaka delar av första filmen och två var inte mycket att hurra för alls. Knappt någon handling och bara massor av avskurna kroppsdelar mest hela tiden. Hemma strax efter tolv och då blev det sängen direkt för mig och läsa det sista i boken "En man som heter Ove" riktigt bra bok.

Imorse tog vi sovmorgon allihopa här hemma. Gick upp efter halv tio och då blev det en promenad med hunden. Efter lite frukost satte Emil igång och röja nere i källaren och jag röjde i skåp och lådor
Fixade tidig middag och sen övervägde jag gym eller promenad. Blev en promenad i det sköna vädret och sen lite handling efter det. En dusch och sen lite mer städande.

Nu har jag slagit mig ner i soffan och ska äta lite ostbågar. Gott!

Imorgon måndag igen, med bland annat lönesamtal på schemat och ett pass på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar