måndag, mars 03, 2014

Mars.

Måndagen går mot sitt slut. Jobbat och gjort ett pass på gymmet, armar och mage idag. Lagat middag innan jag slog mig ner i soffan.

Har haft en bra helg också. I fredags åkte jag lite spontant hem till Pappa-familjen för att vara med på Alvas kalas. De blev nog rätt så överraskade allihop. Roligt att överraska lite!  Blev en rätt sen kväll och sen var det skönt att sova över en natt. På lördagen hann jag med att träffa Cec en liten sväng innan jag åkte hemåt.
På hemvägen stannade jag till en sväng hos mamma och hon mötte mig i dörren med "vad gör du här?" Hon blev så överraskade och glad. Stannade i ett par timmar och pratade innan jag åkte vidare hemåt. Hemma blev det bara tacosmiddag och tv resten av kvällen.

Söndagen spenderade vi hemma, och smågrejade med ett litet avbrott för gymmet mitt på dagen. Sen sov vi en stund i soffan på eftermiddagen när middagen var avklarad. Så ska en söndag spenderas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar