fredag, mars 07, 2014

Fredag.

Fredagkväll och jag sitter och hänger i soffan, kikar på tv och funderar & funderar. Har riktigt huvudbry.

Har fått ett erbjudande om en resa av men den krockar med något annat som jag har sett fram emot + att det är lite annat smått som inte riktigt går ihop sig. Blä! för svåra saker som ger dåligt samvete.

Veckan har gått rätt så fort. Idag flexade jag ut lite tidigare, åkte hem och vidare till gymmet för ett pass armar, axlar och mage. Fjärde passet för den här veckan :) Sen blev det promenad med hunden efter det. Emil borta en sväng ikväll så det blev rester till middag.
För övrigt så blev jag galet godissugen och känns som jag skulle kunna trycka i mig hur mycket som helst.

Helgen ligger helt tom framför mig och jag har inga som helst planer. Kanske skulle ta och röja lite här i huset.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar