tisdag, februari 05, 2008

I will love you to the day I die

20.38

dagen idag har varit bra, det känns så i mig idag i alla fall. känner mig rätt så nöjd och tillfreds.
har jobbat idag, men det var riktigt förbannat jobbigt att gå upp imorse, jag ville verkligen inte. jag var som ett litet barn som gnällde, och jag brukar inte gnälla. jobbet var rätt så lugnt idag och det var inte särskilt mycket att göra, så jag överarbetade mig inte precis heller.
sen kom min kära syster förbi <3.gick en sväng på skopunkten och hittade varsina par skor, att ha på festen, dem är jättesöta. sedan tog vi en tur till gymmet och det var trevligt med lite sällskap för en gångs skull. körde ett pass å hade rätt roligt samtidigt :)
tog en dusch och gick å handlade, mitt kylskåp var så tomt att det nästan ekade igår när jag kom hem.
fick skjuts hem, av syrrans man, fixade lite middag, åt och läste tidningen.
sedan dess har jag bara suttut uppkrupen i soffan och slötittat på tv å grejat lite med Torkel (min dator, för alla som inte vet.)

det känas som om det snart är dags att göra mig klar för sängen. börjar bli lite naning nu. sen ringa till älsklingen å prata lite.

natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar