lördag, januari 31, 2009

strange.

21.01

har precis kommit in från lite middag hos Emils syster, sitter och äter lite choklad innan sängdags. är ensam hemma ikväll, Emil träffar kompisar och kommer inte hem förrän imorn, det känns jättekonstigt. det är första gången jag sover ensam i det här huset, och jag tycker inte det är särskilt roligt alls. (men jag kan ju inte för den sakens skull be att han kommer hem). men jag vet ju att somnar jag så försvinner det.

jag saknar honom, fastän vi sågs så sent som imorse.

nu blir det alldeles snart sängen, är himla trött. massa på jobbet.

1 kommentar:

  1. Anonym21:46

    Åååh nej vad jobbigt! Jag hatar verkligen att sova själv. Eller att somna själv :( Finns inget värre! Jag har turen som snart får hem min sambo. Han bör vara hemma inom en timme! Men hoppas att kommer kunna somna inatt iallafall vännen!
    Kram kram

    SvaraRadera