tisdag, mars 31, 2009

live with you.

20.23

känns konstigt att vara hemma en tisdagkväll, yogan var inställd idag pga magsjuka. känns på ett sätt skönt, jag är trött idag, men å andra sidan hade jag verkligen lust till det ikväll. är även ensam hemma ikväll. Emil åkte tidigt imorse.

har jobbat två dagar i rad nu, inget speciellt med det egentligen. men man vänjer sig snabbt med att vara ledig mycket och jobba lite. och den här veckan jobbar jag fyra dagar i sträck. bra med extra pengar och jag trivs ju där. jo, jag hoppade som sagt in och jobbade lite extra idag, halvdag bara. efter det till vårdcentralen, och det strulade lite där, jag hade fått fel namn och det dröjde väldigt länge innan jag fick komma in. sen så fattade hon inte riktigt heller, men det löste sig även det, jag fick recept och kunde åka hem. tog en liten promenad och busade lite med Helmer. lagade lite mat till imorgon lunch. och tog lite kvällsmat.

helgen var väldigt jättebra och det var tur att jag bestämde mig för att åka hem redan den helgen. det blev förfest, och vi åkte in till stan, men det var massa folk å massa kö så det blev mat istället. men det var minst lika bra :P och ändå vart det en väldigt sen/tidig natt.
måndag. bowling och fondue igår med jobbet. kom tvåa på bowlingen av alla åtta :) i det hela en väldigt rolig och trevlig kväll. man borde förgylla sina vardagskvällar lite oftare.

nu ska jag gå ut en sväng med Helmer igen, en sista sväng för ikväll. och snart blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar