söndag, mars 22, 2009

som en söndag.

20.41

söndag idag och vi har varit borta nästan hela helgen. har varit hund- och kaninvakt hos E's mamma och då även sovit där, och jag har sovit så himla gott i två nätter nu. var bara hemma en sväng igår eftermiddag och gick en långpromenad i skogen med hunden. har inte gjort så mycket alls i helgen, därför är det ibland skönt att komma hemifrån utan massa måsten, och E kunde inte spela data hela kvällarna :P. det blev mys med film i fredags, dock ingen mysig film. igår kväll kom E's bror&flickvän, det blev middag, chips, godis och Robinson. sen vart det sängen. och sovmorgon imorse.
idag har jag varit trött och haft ont i huvudet. nu känns det bättre, så imorn blir det jobb. så dagen har inte bjudit på särskilt mycket. har inte ens gjort någon ordentlig middag idag, tur jag inte ska jobba länge imorn.

strax blir det Beck och efter det sängen.

imorn som sagt jobb, kort dag. och efter det så tänkte jag köra ett pass på gymmet.

och jag saknar min syster <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar