måndag, mars 09, 2009

We got to hold on to what we got.

19.45

sitter ensam hemma just nu. Emil är nog snart på ingång skulle jag tro, förhoppningsvis med lite frukt och juice.
dagen har passerat på ett bra sätt. har fått gjort lite nytta i form av att tvätta, dammsuga, sätta upp gardiner och två promenader. och jag träffade på en älg i skogen idag. och lite annat smått. känns som en bra dag. nu blir det bara slappa i soffan resten av kvällen, om inget annat dyker upp.

idag kände jag mig plöstligt så himla ensam och undrade vad fan jag gör här. utan vänner och på ett ställe där jag inte ens vill bo. jag har ju Emil, men det är inte allt, eller hur jag ska uttrycka mig. men sen kändes det bättre igen.

om helgen finns inte så mycket att säga. det var jobb fredag-söndag. sen hände det inte så mycket mer på kvällarna, jag blir trött av över 8 timmars jobb. i lördags blev det lite mys. och igår testade jag ett nytt recept på bananpaj, gott var det med glass till.

ledig imorn med, och inga större planer. förutom en storhandling. och yoga på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar