onsdag, mars 25, 2009

våffeldag.

18.21

har precis varit inne hos E's syster och ätit våfflor med grädde och hjortronsylt (inte lika god som farmors sylt dock). gott.

det känns som dagen i övrigt har flutit på ganska så fort. blev en långpromenad i skogen i förmiddags, i strålande solsken, en smula kallt, fast ovanpå allt det så var det skönt. ringt till vårdcentralen (fått en tid), städat lite smått, lagat lunch, diskat och kört en maskin tvätt också. känns bra att göra något. ska nog vika lite tvätt ikväll också.

imorn är jag ledig igen, eftersom jag har bytt dag med en på jobbet, och det ångrar jag väldigt nu. men jag får göra det bästa av det, jag kan ju inte byta tillbaka. det passar inte riktigt, eftersom jag har ändrat mig, och jag åker hem den här helgen istället för nästa, jag längtar hem nämligen. jag längtar efter familjen och speciellt min syster<3.>

tråkigt inlägg idag, men det händer inte så särksilt mycket speciellt här.
nu ska jag ta mig an tvätten nere i soffan och sen blir det inte mer ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar