onsdag, mars 11, 2009

where she stops nobody knows.

21.03

jaha det här var gårdagens inlägg, som jag av misstag glömde att publicera. men det får komma idag då..

middagen avklarad för idag, och som vanligt på tisdags eftermiddagarna så väntar jag på att få åka iväg på yogan. dagen har gått rätt fort idag. var iväg och storhandlade i förmiddags, som planerat. skönt att ha skåpen fyllda nu igen och kanske slippa handla var och varannan dag. sen var vi ute och röjde upp lite och gjorde en (vår)brasa. och det var lite vår i luften också, skönt, och nästan all snö är borta nu.

pratade även en stund med pappa idag, har ett problem. jag, själv, ska välja vem jag vill ska förvalta min tjänstepension. och jag har ingen aning och fattar inte ens hälften av vad som står i broschyren. det känns som det är lite väl vuxet för mig faktiskt. jag får göra en chansning.

imorgon blir det gymmet och sen APT-möte på jobbet vid halv 3. och jag tycker att det är rätt onödigt egentligen, bara åka dit för det. därför ska jag träna innan.

--------------------------------------------------------------------------------

och sen till idag då.

ja just nu är jag helt tokigt trött och får väl se om jag orkar se hela Grey's Anatomy. dagen har varit bra, känns som dagen har gått fort. i förmiddags hjälpte jag Emil att regla i taket på det nya huset, hans syster nya hus. åkte iväg till gymmet och körde ett pass. har förövrigt en fruktansvärd träningsvärk sen yogan igår. sen fick jag bråttom iväg till mötet på jobbet, saker och ting gick inte rikitgt min väg. väl hemma blev det tårtsmakning inne hos Emils syster, till dopet på lördag.

nu ska jag lägga mig i soffan och kanske somna :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar