onsdag, mars 18, 2009

today.

15.27

ska snart börja göra mig iordning för ikväll, ska på ljus-party hos en jobbarkompis. blir nog trevligt, skönt att komma iväg och göra något ibland. ska fixa iordning lite mellanmål innan jag ger mig iväg också, blir nog en blåbärssmoothie och en macka.
är förövrigt ensam hemma med djuren tills imorgon kväll, Emil skulle upp till sin syster och hjälpa till med något. och jag ska jobba imorn, så jag kunde ju inte följa med.

igår var en bra dag. så bra och så mycket att göra att jag inte hann uppdatera något alls. först var det jobb och sen en sväng till gymmet, vart inget överdrivet långt pass. men det räckte. sen hem och hjälpa till med maten, göra mig iordning och sen åka iväg till Borås. I Borås mötte jag upp mamma och syster för att gå på balett, Svansjön. det var väldigt bra, fint och sevärt. sen åkte jag hem och var hemma vid halv 12. och nu saknar jag min syster ännu mer, var längesen vi sågs, om man bortser gårdagen <3.

nu ska jag göra mig iordning och gå ut lite med Helmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar