måndag, juli 06, 2009

måndagskväll.

20.57

måndagen är förbi, det är skönt. det är något visst lite jobbigare med måndagar. men den har trots allt gått fort idag. tur det. lite trött idag, somnade inte förrän vid ett-tiden inatt. lite väl sent. 5 timmars sömn, det räcker inte rikigt. tur att det är sommar i alla fall.

letade mig upp till gymmet i Bredaryd efter jobbet. men det var semesterstängt, dumma ställe! så det vart ingen träning idag. blev promenad i skogen med Emils syster och hundarna som substitut till det. blir en sväng på gymmet imorn efter jobbet istället. har även föröskt hitta boende i Varberg över helgen vecka 29. hoppas att det lyckas bara, har ingen vidare lust att sova i bilen faktiskt.

och en bra nyhet. det var inget större fel på min bil. något växellådefäste, inte för det säger mig så mycket, men det var tydligen inte så farligt. nu ska det bara fixas också och där har jag ett större problem!

nu ska jag lösa lite korsord. och försöka somna tidigare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar