måndag, juli 20, 2009

Wheels & Wings 2009

22.16

först nu kommer jag mig för att skriva. igår var jag på tok för trött för att få något vettigt gjort efter att jag kom hem.

helgen har varit helt fantastiskt med syrran nere i Varberg. full med sol, regn, jänkare, raggare, motorljud och bränt gummi. och det är så en helg ska spenderas på bästa sätt. och en liten kort uppdatering av det viktigaste.
fredagen var varm och svettigt att gå till Apelviken med packning. det blev glass när vi kom fram. och kinamat inne i stan, sent. sen var det bilar som gällde hela kvällen/natten. det blev några rundor i en Bonneville och Cheva. natten slutade som två slagna hjältar vid 3.
lördag. det var regn mer eller mindre hela dagen. vi spenderade den i soffan och tittade på film. tog en eftermiddagslur. och sen var vi på G igen. middag på Solviken. regnet lättade och det regnade inte mer på kvällen sen. promenerade in till stan. och det blev mer bilar. och mycket folk att prata med. det blev en runda med en Dodge, lila svart och hur snygg som helst. och i sängarna vid 4, halv 5.
söndag. trötta. blev en glass och promenad längs stranden. in till stan. åt en väldigt ordentlig lunch i form av kanelbulle och cola :P tåget till Göteborg och sen vidare hemåt för mig.

idag har det varit lugnt, men en bra dag. skogspromenad med hunden. sen har dagen växlats med ösregn. har löst lite korsord, lagat middag och gjort stora maränger.
nu saknas Emil och jag hoppas verkligen han kommer hem till imorgon.

nu blir det snart ut en liten sväng med hunden och sen blir det nog sängen för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar