torsdag, juli 02, 2009

underbara sommar.

21.22

det är underbar sommar ute. nu har det i och för sig gått över till att vara lite väl varmt, för varmt. och alltid ska man klaga, vad det än är för väder :P. har inte skrivit på nästan en vecka, det beror mycket på vädret, jobb och att mamma varit och hälsat på och vi var på en liten utflykt. jag älskar sommar, värme och sol. tråkigt nog har jag lyckatspricka in och jobba nu när det varit så fint. men hoppas på fint när jag är ledig också.

jobbet har mest varit olidligt varmt den här veckan. men det är kul att vara tillbaka igen. sovrummet är olidligt varmt, precis under taket. blir nog till att flytta ner i vardagsrummet om jag inte vill vakna helt toksvettig på morgonen.
massa jävla pollen ute också. jag kan knappt ha i linserna nu ens, är alldeles rödsprängd i ögonen. känns inte vidare fräscht. jag skulle behöva ett riktigt regn.

redan fredag imorn. veckorna tycks gå med en väldig fart. för helgen finns inga planer än, får väl se vad den har att bjuda på. fint väder och bad?

snart sängen. trött nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar