torsdag, juli 09, 2009

someone like you.

21.26

lyssnar på Kings of Leon och önskar jag kunde vara på Hultsfred i år också.

har varit ledig i två dagar nu och verkligen inte gjort mycket alls.
har inte gjort särskilt mycket alls idag, har känt mig lite småhängig. på eftermiddagen fick jag i alla fall röjt upp i garderoben, så nu kommer man faktiskt in i skåpen och kan ta fram grejer och framför allt hitta det man ska ha.
hittade en låda full med Emil-saker, grejer jag har sparat, små lappar och alla buss- och tågbiljetter jag har köpt för att åka till honom. alla sms som jag skrev upp då, jag läste dem och det rann några tårar. det var så fint, och han var så gullig. men jag antar att det inte alltid kan vara så. men jag vill ha det så. jag är lite av en hopplös romatiker. ska samla ihop till ett fotoalbum om oss.

och min bil, det är inte så bra med den trots allt. jag ska få den lagad. "hur mycket är du villig att lägga på bilen?" frågade Emil "tjugo tusen? tio tusen? fem tusen?" och ärligt, jag vet inte, kan inte mycket om sånt. men inte mer än vad den är värd i alla fall. och delarna fanns tydligen inte att få tag på heller. fan säger jag bara. jag vill ha min bil!

imorgon väntar jobb, hela helgen. plus en ensam lördagskväll. känns inget vidare. hoppas bara jag känner mig lite piggare, så ska det nog gå bra. har kort dag imorn och efteråt blir det storhandling.
nu ska jag bädda ner mig brevis mitt hjärta. natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar