tisdag, november 09, 2010

Crazy day.

20.23

Helgen hemma hos pappa var riktigt bra. Det var roligt att träffa familjen igen, det var ett bra tag sen verkligen. Det enda som inte var så särskilt bra var middagen hos farmor&farfar i fredagskväll, det blev bråk och alldeles för mycket tårar. Väldigt dumt,onödigt och meningslöst enligt min mening. 
På lördagen hade jag och syster shoppingdag med ungefär en miljon människor till. På kvällen (när resterande familjen lämnat huset för kalas), blev det pizza och ett par drinkar. Sen av vi oss ut för att kalasa hela natten lång. Vi hade en helt grym kväll verkligen, mycket kul!

Idag har jag haft en helt galen dag. Alldeles för mycket har hänt på alldeles för kort tid. Morgonen började rörigt, visste knappt vad jag gjorde där. Sen om en praktikant som vi inte skulle ha, men det hade blivit ett missförstånd någonstans på vägen. Till råga på allt så kom inspektören, mitt i den värsta röran :/
Efter jobbet blev det en snabb sväng på gymmet, en dusch och sen möte med min jobbcoach. Mötet gick bra, det känns verkligen som att det kan bli något bra av det här, mycket bättre än AF.
Kom hem med det jag hade handlat, plockade in och svidade om till lite varmare kläder och gav mig ut på en liten promenad med hunden. Riktigt kyligt, blåsigt och snöigt. Jag tror vintern är här!
Lagade god tisdagsmiddag, pannbiff, potatis och sås. 

Tänker göra tidig kväll och krypa ner i sängen. Som jag faktiskt har längtat efter en aning idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar