tisdag, november 23, 2010

Komplimanger och snö.

21.45

Snöandet tycks inte ha något slut här, kanske nu, men det har snöat och dessutom stormat precis hela dagen. Svinkallt rent ut sagt. -2 men kändes snarare som -20. Snön blev liksom som is i vinden. Det är vackert trots allt och jag börjar faktiskt få lite julkänslor. Det är mindre roligt att köra bil.

Idag har det jobbats och simmat efter det. Skrapat bilen 3! gånger. Gått en liten promenad och stått i med det vanliga för en eftermiddag. Fick en komplimang för min tatuering på ryggen idag, det gjorde min dag.

Lördagens tjejkväll förresten, den var riktigt roligt och det var verkligen annorlunda. Mycket trevligt sällskap. Maten var tyvärr en besvikelse. Sen var det tre manliga strippor! Riktigt trevligt. Vi tyckte det var en smula trist efter det och tog en taxi till Harrys och innan dess en falafel för att stilla dem kurrande magarna. Hade en kul kväll. Blev hämtad av älsklingen vid 2-snåret. Somnade som en stock så fort jag la mig i sängen. 
Den kvällen fick jag två komplimanger, den första sa att jag hade snygga bröst och den andra sa att även om jag bara stod lutad mot en vägg och inte pratade med någon så var det jag som syntes och att jag var vacker. Det levde jag på hela den kvällen och dagen efter också. Tänkt vad lite fina ord kan göra.

Nu är det dags för mig att krypa i säng. Imorgon väntar jobb, möte med min jobbcooach och storhandling. Det ekar tomt i frysen och nästan i kylen nu.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera