måndag, november 01, 2010

En inte helt vanlig måndag.

10.11

Ny veckan igen och jag fattar ibland inte var dagarna tar vägen. 

Otroligt skönt med sovmorgon en helt vanlig måndag. Har fått i mig frukost och dragit på mig träningskläderna. Om en stund sticker jag ner till gymmet och efter det så är det kurs för min del. Med andra ord så är det kurs istället för jobb idag. 

Helgen har varit bra, inte riktigt som den var tänkt från början. I fredags efter jobbet, åkte jag hem och fräschade till mig och gasade vidare till mamma. Även syster kom dit. Hade en mycket trevlig kväll. 
På lördagen åkte jag hemåt mitt på dagen, handlade lite på vägen hem. Hade lite ensamtid hemma, lagade tacos tills Emil kom hem och sen hade vi lite myskväll. 
Igår så var Emil borta hela dagen och jag var ensam hemma, har blivit rätt ofta det senaste, men det är väl så det är ibland. Blev en lång skogspromenad på förmiddagen och sen blev det väldigt mycket tid i soffan. Diskade lite och städade upp lite här hemma.  
Annars så har jag lite andra små planer för veckan. 
Dags att göra mig klar och snart sticka iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar