onsdag, november 03, 2010

Who knows what tomorrow brings

20.39

Sitter och lyssnar på lite musik, har precis bokat tågbiljetter hem till Lindome i helgen, bytt besiktningstid på bilen (vem vill ha 23 december!?, dessutom så är jag inte ens hemma). Snart ska Emil fixa popcorn till mig och så blir det Grey's. Inte alls särskilt dum onsdagskväll.

Det är mycket nu på jobbet och just nu är jag väldigt trött på det. Är alldeles trött i huvudet när jag kommer hem, men när jag får göra lite som jag vill hemma känns det bättre igen. Höstlov på skolan nu och det är bara jobbigt, inget är som det brukar vara och vi ska hinna med hundratusen saker utöver det vi måste göra. Det tar på krafterna vill jag lova.

Imorgon ska vi i alla fall kila en stund tidigare från jobbet och gå ut och äta. Ska bli riktigt trevligt. 
Fullt upp hela dagen imorgon då. Träna innan jobbet. Sen är det väl fullt upp när jag kommer hem också.  Ska baka till vårat fredagsfika, börja packa väskan, kanske tvätta och sen finns det väl alltid något att roa sig med.
Nu blir det Grey's.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar