fredag, november 19, 2010

Härliga fredag.

22.38

Har haft en grymt intensiv vecka på jobbet och mycket att hålla ordning på. Det har blivit långa dagar och jag har inte hunnit med särskilt mycket här hemma och det har inte blivit så mycket träning som jag vill heller. Det har varit en bra vecka faktiskt, fått lite nya tips och idéer. 

Nu känner jag av lite huvudvärk och alldeles snart blir det sängen för mig. Är galet trött. Imorse vid halv åtta var jag på gymmet. Jobb på det, bolaget en sväng och sen mathandling (tillsammans med en miljon andra). Snöoväder på vägen hem och väldigt slirigt på sina ställen, rätt otrevligt när man bromsar men det inte händer något. Blev en maskin tvätt också och jag skulle behöva köra ett antal till. Det bygger snabbt på. Middagen idag la jag ner kärlek på fläskfilé med ädelost och pressad potatis. Det blev en film också. Härliga fredag!

Imorgon blir det sovmorgon. Jag är glad att jag inte ska jobba, mest beroende på snön som fortfarande tycks falla. Blir nog lite städning, tvätt och annat pyssel imorgon. På kvällen blir det lite trevligheter med Julia. Har inte så stor koll på vad det är, men det kan nog bli riktigt roligt. Kul med något annorlunda.

Nu blir det sängen. Night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar