torsdag, mars 09, 2017

20 dagar kvar.



Känns helt galet att det inte är längre tid kvar, att det kan starta när som helst nu. Även fast det känns såå avlägset.

Börjar faktiskt kännas lite jobbigt nu, ont lite här och där och kissnödig nästan jämt. Sover rätt så bra på nätterna och behöver ofta inte gå upp och kissa alls. Däremot får jag ont varje gång jag ska vända mig i sängen.

Igår bäddade jag i barnvagnen. Tidigare i veckan ordnade jag med skötbordet. Och idag tänkte jag packa BB-väskan eller som Emil kallar den "go-bag". I eftermiddag ska vi bära upp spjälsängen så kan jag bädda den också, sen tror jag faktiskt att vi är redo för det här. Eller i alla fall så gott det går!

Nu undrar jag mest om det är en liten kille eller tjej som gömmer sig där inne. Såå spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar