onsdag, mars 15, 2017

Igår hade jag tid hos frisören. Blev lite uppfräschat på längden, men framförallt så blev det slingat och så mycket ljusare än innan. Blev så himla nöjd och undrar nästan varför jag inte gjort det tidigare. Skönt att bli ompysslad i nästan två timmar också, det är verkligen lyxigt!



Ringde försäkringsbolaget och fick bakat lite fika att lägga i frysen på förmiddagen också.
Väl hemma blev det en promenad och sen blev jag illamående och kände mig inte alls så pigg. Läste på lite om kejsarsnitt och kände mig plötsligt så nervös, igen.. Hade svårt att somna igår kväll också, tror jag hade någon form av förvärkar. Inte så skönt..

Idag har jag tänkt baka lite till, tömma kamera/telefon på bilder, fylla på i BB-väskan lite grann, eftersom det verkar som att vi blir kvar några fler dagar än vi tänkt oss från början. Sen ska jag försöka börja någon form av storstädning av huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar