torsdag, mars 09, 2017

Torsdag.

Idag har jag hunnit med lite av varje faktiskt. Tagit hand om en hel del tvätt, packat BB-väskan, ordnat med skohylla i en av garderoberna, en billig från Lidl som rymmer över 14 par skor, perfekt faktiskt. Sen Emil kom hem har vi hunnit med middag, vi har burit upp både spjälsängen och den nymålade byrån och jag har bakat en omgång bullar också.



Imorgon ska jag bädda spjälsängen, ordna lite i byrån i garderoben, tömma kamera och telefon på bilder och röja upp lite i resten av huset.

Var ju på Ullared i söndags med Cec och hittade så gott som allting som behövs till bebis. För ett helt okej pris dessutom. Under femtusen kronor och då var inte allt till bebis heller. Det jag saknar nu är ett par amningslinnen.



Fredag imorgon med. Skönt, även om jag ändå är hemma hela dagarna. Men skönt att få ha Emil hemma. Skulle vilja ha honom hemma varje dag fram tills det är dags faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar