fredag, november 17, 2006

It can only get better

15.31

Det är fredag idag, men det känns inte riktigt som det. Men jag kan inte säga vilken dag det känns som heller. Det jag vet är att det känns som en väldigt bra dag. Jag mår bra idag och det känns äntligen som om livet hinner ikapp lite igen. Och jag känner mig piggare, sov till ett idag och det var så himla skönt.
Har ledigt från jobbet idag och resten av helgen med. Är hemma hos min älskling. Och snart kommer han hem från jobbet också.
Åkte ner hit igår, efter jobbet, Och innan dess hann jag med att prata en stund med Mia på stationen. Det var ett spontant, halvt bestämt möte. Hon skulle åka iväg till sin pojke.

Det känns alltid jättebra att träffa Emil, men igår kändes det på ett alldeles speciellt sätt i hela kroppen. Sådär som det inte har känts på ett tag nu, men som jag vet finns inom mig. Bara att jag liksom inte har haft tid att känna efter något på ett bra tag. Eller så har jag inte rikitgt velat känna, för att det har varit för jobbigt och alldeles för långt bort. Men den här helgen känns riktigt bra, och äntligen ses vi igen. Det är så underbart, och jag har längtat så himla mycket.
Jag vet inte om vi ska göra något speciellt i helgen, men jag vet i alla fall att jag kommer njuta varenda sekund av den här helgen.

nu kommer älskling hem, skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar