fredag, april 11, 2008

Café-kväll

21.27

kom just hem från stan, har varit och fikat med Pernilla. vi satt och pratade i ett par timmar och tog sen en promenad genom ett ganska vårigt Göteborg.
pratar med Emil nu å borstar tänderna lite grann. blir snart sängen för mig. imorgon kväll blir det utgång för min del och jag vill vara på topp.

börjar dagen imorn med en lång sovmorgon och en lång frukost. sen iväg till pappa och göra mig iordning. och till Maria vid 6, sen fest hela natten lång.

tjing.

1 kommentar:

  1. Hehe^^
    Jo, när man betalar vid kassan, så lägger man ju helst de tunga sakerna först och de lätta sakerna/sakerna som går sönder lätt sist, så slipper kassörskan (dvs. jag) hålla på och slänga saker vid sidan av bandet hela tiden. att först lägga bröd, ägg och köttfärs, som är lätta/ömtåliga och sen släga på mjölken bakom gör ingen kassörska glad. :P

    SvaraRadera