söndag, april 20, 2008

födelsedag

20.56

kom just hem från pappa. har varit där och ätit lite middag och efterrätt, även fått lite paket. så nu blir det alldeles strax sängen.

veckan har varit mycket bra. lite kort bara.
torsdags var det Takida-konsert på Trädgårn med syrran och hennes pojkvän. det var så fruktansvärt bra. underbar konsert och vi hade roligt.
på fredagen kom Emil hit. äntligen fick jag sova med min älskling igen.
lördag, jobb till halv 4. sov en stund, gjorde mig vacker. åkte hem till Emma och förfestade nåra timmar. in till stan, Emma&Emma skulle till parkan. men det bangade vi och träffade syster+pojkvän istället. gick till GP och dansade och drack. åkte hem med sista bussen. borstade tänderna, tvättade bort sminket. la mig å somnade i princip med en gång.
idag har bara varit seg och trött, men jag har inte varit bakfull, har ändå mått rätt bra. Emil mådde sämre i alla fall. farmor&farfar kom hit en sväng och fikade en stund. sen som sagt middag hos pappa, Emil var inte med, släppte bara av mig där.

nu blir det sängen. Natti natt.

1 kommentar:

  1. Sjukt blandade känslor. Jag är så glad för din skull! vs. jag kommer sakna ihjäl mig! Men mest glad för in skull, min ässkade ven. Du förtjänar det bästa, alltid. <3

    SvaraRadera