måndag, april 07, 2008

lilla dumma Julia är alldeles för snäll

19.46

det är rörigt på jobbet, något så fruktansvärt. bara massa skitsnack, sura miner och ingen personal i köket. jag orkar inte med det, för jag tycker egentligen inte att det är mitt problem. men det blir mitt problem, ofrivilligt. men jag är som sagt alldeles för snäll, efter massa strul så tackade jag ja till att jobba imorn i alla fall, fast att det är min lediga dag, och jag har jobbat hela helgen. men jag lyckades få dubbel lön.

nu sitter jag i soffan och mest våndas över att gå till jobbet imorn, det känns inte kul alls. dessutom har jag en fruktansvärd skallebank, hade det redan imorse när jag vaknade. så ingen träning idag. var hemma från jobbet vid halv sex och sen dess har jag mest väntat på att få gå å lägga mig.

så nu äntligen är klockan så pass mycket att jag kan med att gå å lägga mig. ska borsta tänderna, ta en tablett och krypa ner i sängen. jag behöver sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar