torsdag, april 10, 2008

vitsippor

19.21

har precis satt mig ner i soffan, jag har ganska precis varit i tvättstugan och slängt in tvätt och diskat och röjt upp i köket. ska fixa lite grejer till jobbet, om jag kan fatta hur mitt splitternya Word-program funkar, och sen blir det väl tvättstugan nån gång till. och åter igen så blir det rätt så tidig sänggång för mig. men imorn så är det äntligen, äntligen fredag.

min dag har varit rätt så okej, men den haar känts både lång och långsam. har inte varit riktigt på topp idag heller, jag har förmodligen någoti kroppen. hade hemskt ont i halsen imorse när jag vaknade och både det och huvudvärken har pendlat fram och tillbaka hela dagen. så jag bestämde mig för att inte gå till gymmet idag heller. vi kom rätt tidigt från jobbet idag i alla fall, inte så mycket att göra och bra förberett från dagen innan. gick en sväng i några affärer å inhandlade lite inför lördagens utgång, traskade hemåt. bytte kläder och tog mig ut på en promenad i det fina vädret. solen sken och jag kände mig på bättre humör. gick och småsjöng och log för mig själv. tog en sväng förbi Hemköp, för att fylla kylen lite grann.
kom hem igen, tog en dusch och gjorde en squash soppa till middag.

nu till tvättstugan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar