måndag, april 14, 2008

det är skön-het

19.51

till att börja med, eftersom jag inte skrivit på hela helgen. lördagen var skön, men rätt ensam, konstigt utan Emil. var en sväng på Frölunda, för att fördriva lite tid. middag hemma hos Maria, med diverse alkohol och sing-star. sen mitten av kvällen var katastrof, satt å grät på en bänk i Brunnsparken. ringde Johanna-vennen å hon kom å räddade mig. så efter det så slutade kvällen rätt okej ändå. var hemma två, tog en dusch och somnade sedan rätt omgående efter att ha ring Emil för att säga att det levde.

har ganska så precis ätit middag och läst GP. det känns att det är måndag i alla fall, vet inte riktigt vad jag håller på med. jag satte mig ner för att skriva för det fanns så mycket. men nu är allt som bortblåst. viips!

precis sån var dagen på jobbet idag med, kändes som jag hade varit borta hur länge som helst. hade ingen koll på nånting, inte nån aning om vad jag skulle göra. kändes som jag gick runt där å inte gjorde mycket alls, eller ingenting alls. vi kom därifrån i bra tid och jag tog mig vanlig sväng förbi gymmet. jag mår bra nu igen, hela förra veckan var en svacka. det var skönt att äntligen vara tillbaka på gymmet igen. det kändes bra i hela mig när jag gick därifrån förut.

nu ska jag borsta tänderna, ringa Emil och sen sova. det märks som sagt att det är måndag - jag är helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar