onsdag, april 02, 2008

Regn

19.57

det första jag tänkte när jag öppnade dörren imorse var "inte regn igen". men som vanligt var det bara att dra på sig mössan och promenera iväg till jobbet.
men jobbet var i alla fall bättre idag än det var igår, stämmningen var bättre och alla var på bättre humör, rent av glada (i alla fall vissa av oss, andra är ju lite svåra). det flöt på idag i alla fall och jag kom därifrån i tid. efter jobbet traskade jag iväg till gymmet, i regnet igen. efter ett pass på gymmet så var jag tvungen att gå å handla, inte så kul att göra det när jag är trött. svettig och hungrig som en varg. tog en dusch och stekte mig lite blodpudding till middag/kvällsmat.

nu sitter jag bara här i soffan, kikar lite på tv. har läst tidningen och gått igenom lite brev. ska plocka bort lite pch sen så blir det nog faktiskt sängen för mig rätt tidigt ikväll. imorn är det ledig dag, och en hel massa att göra, som vanligt på mina lediga dagar. har tänkt mig ett gympass på morgonen, handla lite tills på fredag, tvätta, och städa i min lya.

goodnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar