onsdag, april 09, 2008

inte riktigt hundra

19.33

sitter i soffan och tänker inte göra så mycker mer ikväll. har diskat undan, åtminstone hälften av det, det var nämligen ett enormt berg, från flera dagar tillbaka. så jag antar att jag får skylla mig själv. det blir nog sängen snart med, om jag ska orka upptill jobbet imorn med.

dagen idag har varit okej och inte så mycket mer än så. det är lite konstigt stämning på jobbet, inte riktigt som det brukar vara. jag har inte känt mig riktigt på topp den här veckan och med tanken i bakhuvudet att jag ska jobba åtta dagar på raken, det känns rätt tungt. men det är väl bara att bita ihop.
jag har mått lite sådär sen i helgen och det har inte blivit nån träning. tycker inte att det är nån mening att gå dit å göra halvdant ifrån sig. så jag har hoppat över att gå dit helt. men idag kände jag mig mycket bättre så jag (gjorde misstaget och) gick dit idag. det skulle jag inte gjort, för efter en timmes spring,promenad&cykling, så skulle jag börja styrketräna, men började små kallsvettas, lite yr och må illa. då tog jag mitt pick och pack och tog mig hemåt. tog en dusch, och ställde mig och fixade lite mat. ett litet hopkok av allt möjligt i kylen och skafferiet :)

nu ska jag köpa biljett till Hultsfred, efter en massa snack med Emma på jobbet idag. och sen så är det sängen för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar