fredag, september 19, 2008

Höstsol.

13.36

det är strålande höstväder ute idag, med blå himel och solksken. var ute på skogspromenad med helmer förut. insåg nästan genast att jag hade tagit på mig lite för mycket kläder, ändå var det inte mycket. musik i lurarna och snabba steg över stock å sten. väl hemma igen och jag var genomsvettig. la mig på verandan en stund med solen i ansiktet och det värmde riktigt skönt. men det var bara när det inte blåste nånting, tänkte att det kanske är den sista värmande solen för det här året. vad hemskt det låter egentligen, men det blir ju vår igen.

och det är äntligen fredag idag, inte för att det spelar någon roll för mig egentligen, veckan har gått fort. lite skillnad är det ju, Emil är hemma hela dagarna.¨

ska nog byta kläder och sen åka och handla lite mat, känns som vi gör det varenda dag. men vi ska ju ha mat till helgen, jag ska försöka komma på något kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar