onsdag, september 24, 2008

sunshine

12.37

har varit ute på i skogen med hunden på långpromenad idag med, börjar dock tröttna på samma väg varje dag, men det funkar, det går ju snabbare å snabbare och jag snubblar mindre för varje gång. hade nog klätt mig lite för varmt, för jag vart tvungen att ta av mig jackan och jag var helt genomsvettig när jag kom tillbaka. det kändes som vår ute, men ändå på något sätt höst, med den klara luften. jag njöt verkligen.

ska väl snart klä på mig lite anständiga kläder och göra mig iordning lite grann och fara till affären å handla lite mat. Emil fyller år imorgon så det bli väl lite födelsedagsmiddag och kanske en efterrätt också, få se om jag kommer på något. det ska inte vara för mycket heller, kanske en fruktsallad.

och på fredag så blir det hem till mamma och Bokmässan i göteborg och på lördag utgång med syster. det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar