tisdag, september 16, 2008

min lille kisse <3

13.37

jag har fått hem min lilla kattunge. hon är så bedårande söt, bara 12 veckor och hon heter Isa, även om hon inte lyssnar på tilltal alls, än så länge.
det enda som gör mig lite lessen med det här är att hunden och katten inte riktigt vill gå ihop. hon fräser å han är mer eller mindre uppspelt hela tiden och ligger och glor på henne. men idag är det absolut bättre än igår. hon bor inte så mycket under soffan längre.

även med mig är det bättre än förra veckan. allt känns liksom lite bättre nu, det där med jobb, jag kan ju inte göra så mycket mer än att fortsätta söka, till slut kommer det något.

nu blir det lite lunch, eller vad man vill kalla det, i form av två majskolvar. sen ska jag sätta igågn att måla vårat nya trappräcke.
och ikväll blir det yoga igen.. skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar