tisdag, september 30, 2008

monster.

18.23

har väl mest känt mig ganska så sur och lättretlig hela dagen. skrikit på djuren, trots att dem inte har så mycket vett, och inte vet vad dem gör för fel. dem var bara helt enkelt på fel plats vid fel tillfälle. dessutom är vädret dåligt och det är väl inget som egentligen är så himla kul då. och jag försummar Helmer sina promenader och jag får inga jag heller och jag behöver ju dem faktiskt, och jag tycker att det är skönt. men vem vill gå ut när himlen just har öppnat sig?
men sen har jag fått gjort lite nyttigt med. var och storhandlade nere i Värnamo, och för att vara ärlig så tycker jag faktiskt att det är ganska så trevligt att handla.

nu känns allt lite bättre, har fått i mig lite middag, Emil har kommit hem, fast är ute och snickrar lite, men det är ändå en annan sak liksom. ska snart byta lite kläder och fara iväg till yogan. det kommer bli bra, hoppas bara jag kan släppa tankarna på allt annat för en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar