tisdag, juli 20, 2010

Semester.

23.10

Det är andra dagen på semestern och det är så förbannat skönt. Jag njuter verkligen och gör inte så mycket alls med mina dagar, hittills i alla fall. Än så länge har det bar blivit Varberg.

Efter jobbet i fredags for jag bara hem och fräschade till mig och sen gasade jag raka vägen till Varberg för att plocka upp syster på stationen och sen ansluta med resten av familjen i Apelviken.
Helgen i Varberg var allt jag kunde önska mig faktiskt, kanske lite till. Syster var där, först och främst. Familjen var där (dem är jag ju inte så bortskämd med att träffa precis). Fint väder och varmt, gick barbent hela helgen, även på nätterna, det har regnat varenda år vi har varit där innan. God mat. Tog mitt första bad. Lite ny solbränna. Trevligt folk. Massor av fina bilar på cruisingen. Alldeles lagom mycket att dricka. Skratt och flum. Musik i alla former. Helgen bjöd även på åk i raggarbil, med några vi träffade förra året. Mycket kul och grym bil förövrigt. Helt underbar helg verkligen. Vi tog oss en liten tur med bilen på söndagskvällen och cruisade runt lite. Jag och Cec blev kvar till måndags morgonen och familjen åkte hem på söndagen, vi ville ha lite egen syster-tid. 

Jag slänger upp lite bilder från helgen. 






Det var som vanligt väldigt skönt att komma hem igen. Jag har saknat min kärlek. Inte just där och då när massa annat händer, men det finns ändå där mest hela tiden. 

Ska alldeles strax krypa ner i sängen, börjar känna mig lite trött i ögonen. Det är ju en dag imorn med :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar