torsdag, juli 08, 2010

Torsdag, secondhand och lite regn.

20.49

Tvätten är vikt och väskan är så gott som färdigpackad. Har även lyckats fixa skjuts tills imorn, annars hade jag löst det ändå, givetvis, men det är smidigare såhär. Ååh vad jag längtar tills imorn <3

Annars så har det jobbats och gåtts en runda med hunden. När Emil kom hem så stack vi iväg en sväng på secondhand och jag fick med mig en toksöt liten tekanna hem. Lite retro sådär. Imorn så blir det snabba ryck efter jobbet, bara hem duscha, packa ner det sista och fara iväg till tåget. 

Det blir nog en sväng på stan imorn kväll, men en lugn kväll. På lördag sticker vi ner till Falkenberg för race och på kvällen blir det utgång. Kommer bli en mycket bra helg känner jag på mig!

Nu blir det deckare och alldeles snart sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar