torsdag, juli 15, 2010

Torsdag och en dag kvar till semester.

21.13

Jag vet egentligen inte vart den här veckan har tagit vägen den har bara glidit mig mellan fingrarna. Konstigt egentligen. Det har varit korta dagar på jobbet hela veckan, brist på saker att göra helt enkelt. Träningslusten har varit noll den här veckan och ont i halsen på morronen. Blev i alla fall gymträning i måndags. Sen har det blivit promenader, det är ju alltid något i alla fall. Ibland ska man helt enkelt lyssna på sig själv. Sover dåligt på nätterna gör jag också och det beror på värmen. Men jag vill ändå ha kvar den, men inte när jag ska sova. 

Dagen har bjudit på jobb, en sväng på systemet, apoteket, affären och sen hem. Tog med hunden ut på promenad, innan det började regna, trodde jag i alla fall. Halvvägs på rundan började det spöregna, men jag fortsatte rundan och regnet fortsatte ösa ner. Väl hemma kunde jag vrida ur alla mina kläder, till och med bh och trosor. Det fick bli duschen. Har bakat lite morotskakor och matat hästarna med morötter. 
Nu tänker jag snart hoppa i sängen men innan jag sover ska jag kika klart på deckaren på tv.

Imorn blir det jobb och sen hem för lite uppfräschning, sen gasar jag iväg till Varberg. En helg med familjen, bilar, kalajs och förhoppningsvis mycket sol.


Morotskakan som jag tar med ner till Varberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar