onsdag, juli 07, 2010

Sommar-onsdag.

21.51

Så närmar sig även den här vecka ett slut och oj, vad fort den har gått. Idag har det varit jobb och jag sliter verkligen hårt dem fyra timmarna jag är där. Stack iväg till gymmet, idag var det tråkigt och otroligt oinspirerande, men jag tog mig igenom det. En timme senare kände jag mig mycket nöjd med mig själv, som jag brukar göra efteråt. Då känns det värt det. Tog en promenad med hunden och åt en sen lunch. Jag har märkt att om jag tränar är det mycket lättare att gå en promenad när jag kommer hem än om jag inte tränat.

Lagade ingen middag eftersom det blev sen lunch och jag var inte hungrig. Blev äggmackor och mjölk istället. Tog tag i diskberget i köket också, som har stått någon dag för länge. Det tog sin lilla tid, men nu är det fint igen. Borde tagit tag i tvätten också men det får bli imorn. Imorn blir det även öre pacning inför helgen, som jag ser fram emot nåt alldeles enormt, det kommer bli grymt och det ser ut som vädret ska vara på våran sida också.

Nu blir det lite mera th och den sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar