tisdag, oktober 26, 2010

Tatueringen och ny vecka.


21.03

Igår blev det som sagt tatuering. Det gjorde mycket mindre ont än vad jag mindes det. Jag är jättenöjd, det kunde inte ha blivit bättre. Tack som fan!

 Igår när den var nygjord och inplastad
 Idag

Igår simmade jag första gången på en vecka för att börja lite lugnt och för att jag inte hann med mera igår innan tatueringstiden.
Idag blev det ett pass på gymmet, det är dags att komma igång efter förkylningen. Fortfarande snorig men jag mår ju bra annars. 
Jobbet går mycket bättre nu. Fortfarande lite för mycket att göra, men jag gör det jag ska och resten får vara liksom. 

Är ensam hemma ikväll. Har diskat upp det mesta och lagat fiskgratäng. Riktigt god blev den faktiskt. Ska fixa ihop ett par matlådor och sen tror jag att det blir sängen för mig. Härligt värre. Natti.

1 kommentar:

  1. Snygg tatuering! Jag är oxå grymt sugen på att skaffa en men jag är lite osäker på vad jag vill ha... Sen så tror jag att jag är lite för feg =)

    Hoppas att din förkylning är bättre!

    KRAM

    SvaraRadera